Zamówienia powyżej 30.000 EURO
Szczegóły informacji
Udzielenie kredytu inwestycyjnego długoterminowego w kwocie 925.000,00 zł z przeznaczeniem na realizację zadania pn. "Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Międzylesiu"
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Gmina Skąpe
Finansowanie: Roboty budowlane
Nr UZP: nie dotyczy
Ogłoszono dnia: 2009-04-16 przez Jarosław Wisz
Treść:
OGŁOSZENIE O PRZTARGU
Na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)
WÓJT GMINY SKĄPE
66-213 Skąpe
woj. lubuskie
tel. (0 68) 341 92 13, fax. (0 68) 341 91 80
NIP 927-18-57-131
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej powyżej kwot określonych w art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych .
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych z numerem: 106962 w dniu 16.04.2009 r.
Na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)
WÓJT GMINY SKĄPE
66-213 Skąpe
woj. lubuskie
tel. (0 68) 341 92 13, fax. (0 68) 341 91 80
NIP 927-18-57-131
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej powyżej kwot określonych w art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych .
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych z numerem: 106962 w dniu 16.04.2009 r.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu inwestycyjnego długoterminowego w kwocie 925.000,00 zł z przeznaczeniem na realizację zadania pn. Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Międzylesiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Zamawiającemu kredytu inwestycyjnego długoterminowego w kwocie 925.000,00 (słownie: dziewięćset dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) na okres 79 miesięcy z 7 miesięczną karencją. I transza - 300.000,00 zł dnia 15.06.2009r., II transza - 300.000,00 zł dnia 15.07.2009r. i III transza - 325.000,00 zł dnia 15.08.2009r. Spłata kredytu na warunkach: - spłata kapitału w ratach miesięcznych: 71 rat w kwocie 12.845,00 zł, ostatnia rata w kwocie 13.005,00 zł, - spłata każdej raty kapitałowej ostatniego dnia miesiąca (począwszy od miesiąca stycznia 2010 roku), - spłata odsetek w terminach miesięcznych (bez karencji w spłacie) ostatniego dnia miesiąca, - możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych opłat, - możliwość niewykorzystania całości kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji. Oprocentowanie kredytu będzie liczone według stopy zmiennej w stosunku rocznym opartej na stawce WIBOR - 1 M powiększone o zaoferowaną marżę banku. Stawka WIBOR 1M będzie brana z dnia poprzedzającego dzień podpisania umowy kredytu dla pierwszego okresu obrachunkowego, zaś dla kolejnych okresów obrachunkowych z dnia poprzedzającego nowy okres obrachunkowy tj. ostatni dzień roboczy miesiąca poprzedzającego nowy okres obrachunkowy. Zabezpieczenie kredytu - weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 79.
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu inwestycyjnego długoterminowego w kwocie 925.000,00 zł z przeznaczeniem na realizację zadania pn. Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Międzylesiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Zamawiającemu kredytu inwestycyjnego długoterminowego w kwocie 925.000,00 (słownie: dziewięćset dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) na okres 79 miesięcy z 7 miesięczną karencją. I transza - 300.000,00 zł dnia 15.06.2009r., II transza - 300.000,00 zł dnia 15.07.2009r. i III transza - 325.000,00 zł dnia 15.08.2009r. Spłata kredytu na warunkach: - spłata kapitału w ratach miesięcznych: 71 rat w kwocie 12.845,00 zł, ostatnia rata w kwocie 13.005,00 zł, - spłata każdej raty kapitałowej ostatniego dnia miesiąca (począwszy od miesiąca stycznia 2010 roku), - spłata odsetek w terminach miesięcznych (bez karencji w spłacie) ostatniego dnia miesiąca, - możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych opłat, - możliwość niewykorzystania całości kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji. Oprocentowanie kredytu będzie liczone według stopy zmiennej w stosunku rocznym opartej na stawce WIBOR - 1 M powiększone o zaoferowaną marżę banku. Stawka WIBOR 1M będzie brana z dnia poprzedzającego dzień podpisania umowy kredytu dla pierwszego okresu obrachunkowego, zaś dla kolejnych okresów obrachunkowych z dnia poprzedzającego nowy okres obrachunkowy tj. ostatni dzień roboczy miesiąca poprzedzającego nowy okres obrachunkowy. Zabezpieczenie kredytu - weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 79.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy niespełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VII niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Dokumenty, o których mowa w rozdziale VIII niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w rozdziale VIII niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII niniejszej specyfikacji składa oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy niespełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VII niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Dokumenty, o których mowa w rozdziale VIII niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w rozdziale VIII niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII niniejszej specyfikacji składa oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skape.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: skarbnik@skape.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Skąpe, 66-213 Skąpe 65 SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje uzyskanie dofinansowania inwestycji ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego.
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skape.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: skarbnik@skape.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Skąpe, 66-213 Skąpe 65 SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje uzyskanie dofinansowania inwestycji ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Skąpe |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Jarosław Wisz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2009-04-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jarosław Wisz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2009-04-16 13:00:08 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Ireneusz Noji |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2009-04-16 13:00:27 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Ireneusz Noji |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2009-04-15 22:00:00 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 999 raz(y) |